17 Haziran 2011 Cuma

Nihayet yatak örtüm





Uzun zamandır yayınlamak istiyordum fakat bir türlü resimleyememiştim. Yatak örtüsünü niye mi yayınlıyorum.
Çünkü dikiş parası da dahil çok ucuza mal ettim. Çarşamba pazarından kumaşları 5 TL.ye aldım toplam 15 TL. Hemen orada dikimine verdim.  Toplam maliyeti bana 49 TL.  Bir süre sade olarak kullandım. Nasıl süslerim ne yaparım derken yakma güllere başladım. Yakma güllerimin kumaşı da oturma odamın tüllerinden kalan tülden. ortalarına da kum boncuklardan işledim. Yastıklarını yeni diktim. Onlara gül yapsam mı acaba diye düşünüyorum. Sade daha mı güzel ne dersiniz. 

2 yorum:

  1. Vay çok kokoş gözüküyor ellerine sağlık. Emeğin hertürlüsü ayrı bir güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Haklısın suhuba gerçekten çok emek verdim. Yüzden fazla gül yaptım ve günlerce düşündüm nasıl dizayn etsem diye. En son bu hali içime sindi. Zaten her kadının içinde arada bir kokoşluk rüzgarı eser benimki de o ana denk gelmiştir:)

    YanıtlaSil