23 Haziran 2011 Perşembe

Elbise dikiyorum


Arkadaşlar gördüğünüz dikiş makinesi anacığımın genç kızlığından kalma. Kendisi için çok değerli, benimde kıymetini bileceğimi düşünerek bana verdi.
Diktiğim elbise 2 parçalı. Etek ve üst kısmında pens çalışması yaptım. her zamanki gibi kalıpsız olduğundan beni yine uğraştırdı. Beline kemer yaptım ve üst kısmından bir güzel diktim giydim kemer kısmı kalın bişey oldu. Tekrar söküp görümcemin prova etmesiyle penslerin boylarını uzatıp birazda genişlettik şimdi oldu gibi. Elbiseyi cuma akşamı kına gecesinde giymeyi düşünüyorum yetişecek inşallah.:)

4 yorum:

  1. merhaba bizler buna kara makina diyoruz annemin de vardi benim haberim olmadan elden cikarmislar cok uzuldum cunku o makinayi cok istiyordum sanslisiniz iyi bakin lutfen

    YanıtlaSil
  2. merhaba hayatadair. Gerçekten bu makina annemin olduğu için bana başka güzel geliyor.Üzülme daha önce bende Anneannemin mangalını kaptırdım. Ondan hatıra eski bir bakır çaydanlık. Elimizde olanlara iyi bakmak lazım.

    YanıtlaSil
  3. bu makinalar çok degerli onda dikiş dikerken çok düzgün diker bende motorlu makina alınca elden çıkarmıştım şimdilerde her gördügüm karabaş makineye iç çekerek bakıyorum güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim. Benim için çok değerli. maşaallah tıkır tıkır işliyor. aman nazar deymesin.:))

    YanıtlaSil