10 Aralık 2013 Salı

KALPAK VE BOYUNLUK






Merhabalar arkadaşlar. Kar yağınca kış geldi diyorum. Kış karla güzel...  Bugün çok olmasa da kendini bize gösterdi..... 
Dualarım herkesin, sıcacık yuvalarında huzurlu, mutlu olması, İhtiyacı olanların da Allah yardımcısı olsun. İhtiyaç sahiplerine ve hayvanlara da elimizden gelen yardımı severek yapalım arkadaşlar....,

Sıcağı sıcağına hemen yayınlayayım dedim. İki senedir kalpak almak istiyordum bir türlü kısmet olmadı. Dün akşam Çarşamba pazarından aldığım kürkten boyunluk yapınca kalan parçadan da neden kalpak olmasın dedim. Veeee şu an itibariyle kendi ellerimle diktiğim benim de bir kalpağım var.... Sevgilerimle:))





6 yorum:

  1. Süper fikir ellerinize sağlık. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim nurten hanım selamlarımla..

      Sil
  2. Nurancıım çok güzeel gözüküyor..ellerine sağlık...güle güle kullan...G.E...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim günercim.Sevgilerimle canım:))

      Sil
  3. Süper duruyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim suhuba sevgilerimle:)

      Sil