30 Eylül 2011 Cuma

Yeni çalışmalar

Birkaç haftadır elim hiç bir işe gitmiyor.  Birşeyler yapmak istiyorum ne yapacağımı bilemiyorum sonra da aman bugün de boşver diyorum kendime. Biraz sıkıldım galiba. Sezobigo sabunları yayınlayınca, ondan yola çıkarak yeni sitelerde dolaştım. Bu sayede yeni bloglar keşfettim. Hepsi birbirinden güzel işler yapmışlar. Bu sayede ben de kendime şimdilik yeni bir uğraş bulmuş oldum .:) hemen gidip gerekli malzemeleri aldım. Peçete tutkalı, su bazlı akrilik boya,  fırça ve 3 katlı desenli peçete bulabildiklerimle birşeyler yapmaya çalıştım. benim için de iyi bir değişiklik oldu   Anlayacağınız bu günlerde dikişe biraz ara vermiş oldum.
henüz yaptıklarım bitmedi  ben bugünden yayınlıyorum bittiklerinde bakalım nasıl olacaklar.

Peçete transferini hep duyardım bana çok kolay geldi.  Tabiki ben en kolayından başladım. Şimdilik bir adet sabun süsledim. Sabuna transfer için 3 katlı peçetenizin desenini makasla kesin, katını ayırın desenli kısmı sabununuzun üzerine yerleştirin daha sonra peçete tutkalını fırça ile deseninizin ortasından başlayarak yanlara doğru sürün. Kurumasını bekleyin. Süslemek isterseniz de bir yapıştırıcı yardımı ile yanlarına kurdele yapıştırabilirsiniz.
Daha önce kullanıp kaldırdığım buzdolabı süsüm. Üzerindeki muzlar sabit ben beyaza boyayıp  yapma çiçekleride peçete tutkalıyla yapıştırdım ve üzerine gala çiceğini doladım. Çiçeklerin orta kısmına yaldız boya ile şekillendirdim.

Kullanmadığım kahvaltı tepsisini su bazlı akrilik boya ile 2 kat boyayıp kenarlarına peçete transferi yaptım. Kapağını boyamak epey zor oldu. Daha önce içinde çiçek olan sepeti de boyadım bir de teneke kutu orjinali güzel olduğundan sadece yazıları kapattım. Bakalım ne işe yarayacaklar:)

Basit bir anlatımla Peçete transferi için, ilk önce boyanacak bir alan ise su bazlı akrilik boya ile objenizi boyayıp kurutun. Daha sonra, 3 katlı desenli peçetenizin desenini makasla kesip 1 kat kalacak şekilde katını ayırıp uygulayacağınız yere yerleştirin.  fırça ile peçete tutkalını desenin ortasından başlayarak üzerine fazla bastırmadan (yırtılabilir) yanlara doğru sürün, kurumasını bekleyin. Kuruduktan sonra sprey vernik ile vernikleyin.  

2 yorum:

  1. ooohhoooooooooooooooooooo sen bir ışık bekliyormuşsun:)maşallah yaaa bu ne hızzz:)

    ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bende evdeki kahvaltılığımı boyamıştımm

    http://sezobigo.blogspot.com/2011/02/kahvaltiligimi-yeniledim.html

    birde cam gibi objeleri boyarken fırcayla zor olur bak linkini verdiğim yerde sünger var tanesi 25 kuruş yada 40kuruş gibi genişliğine göre değişiyor işte ondan alıp süngeri boyaya batırıp boyayacağın objeye vura vura ilk iki katı atıp sonra fırcayla boyarsan daha kolay kapanırr işte o sünger(tampon fırcası diye geçiyor) resminin bulunduğu link;

    http://www.tahtakalehobi.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=30592

    YanıtlaSil
  2. Tabi yaa. sezo birazcık motivasyon gerek. Bak ozaman neler çıkacak ortaya. Tabiki işi bilmek gerek. Sizlerin sayesinde öğreniyoruz. Önerin için teşekkürler hemen alacağım.:))

    YanıtlaSil